Autor stránek

Zde může být text o autorovi

Záhlaví stránek

Tak už jsou holkám tři týdny, to to letí. V posledních dnech udělaly veliký pokrok. Zdá se mi, že se doslova mění před očima. Z miminek se vylouply pěkné batolátka. Nejen že chodí, ale lezou jedna přes druhou, hrají si, okusují se navzájem. Jsou ještě nemotorné, ale o to roztomilejší. Stále pěkně přibývají.

Ve středu jsem našla v ohrádce řidší hovínko, trochu mě to zneklidnilo a hledala jsem, která to byla. Identifikace byla snadná. Zadeček jsem omyla a doufala, že to byla vyjímka. Ale v noci na čtvrtek se přidala další holčička, tak jsem hned ráno alarmovala chovatelku Bibi a pak i veterinu. Trochu mě uklidnili, že to u štěňat není tak neobvyklé, zvlášť když je horko. Koupila jsem jim speciální pastu a dávám jim ji rovnou do tlamiček. Trochu se to zlepšilo, tak je to snad na dobré cestě.
Ve čtvrtek odpoledne jsme vzali Viky i štěňátka poprvé na chatu. Byla to vlastně jejich venkovní premiéra. Nezdálo se, že by z toho byly nějaké vyjevené. Prvně jsme je dali na deku, pak začalo kapat, tak jsme je přemístili do provizorní ohrádky na verandu. Chvilku se batolily a pak spokojeně usnuly.
Nachystali jsme jim v chatě pelíšek, trochu tu uklidili a zase frčeli zpět domů. Už se těším, že sem všichni v sobotu večer dorazíme a strávíme tu celý týden.
V sobotu ráno holky vážím - tři už mají přes 900 gramů! A poprvé vidím, že se zabývají hračkama, které mají v ohrádce. Doteď si jich nevšímaly, občas jim jen některá překážela v rozletu. A najednou se zakousnou do uzlíku, nebo packou zkoušejí míček. Úžasný, málem jsem přišla pozdě do práce. Myslím, že očička už mají dokonale vyvinuté, vidí už naprosto všechno a taky na to reagují.
Večer se přesouváme na chatu a v neděli si užíváme hezké počasí. Dáme ven ohrádku pod altán, holčičky se prohánějí po travičce. Navštíví nás první zájemci o štěně z Hradce Králové a červená dostává jméno - je to Aisha. Objevujeme první zoubky, některé jich mají i víc.
V pondělí se počasí mění k horšímu, dokonce poprchává. Přesunuju ohrádku na verandu, ale zdá se mi, že je tam holkám chladno. Takže další přesun do chaty. Ta není moc velká, ale naštěstí se jakž takž vejdeme. V úterý je zase líp, tak jsou aspoň přes poledne venku. Už pěkně koušou, a to hlavně do nás.
Zatím je to roztomilé.
Průjem se zlepšil, ale pořád to není úplně ono.
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "1922"
Zápatí stránek
Name
Comment
Or visit this link or this one